ett spöke i mitt rum

God morgon!
Men är det måndag eller är det måndag?
Jag var blixtsnabb imorses. Vaknade en halvtimma senare än jag brukar. Somna ungefär tre timmar senare än jag brukar.
Ja, det gick verkligen inte att somna.
Nej, men jag var så himla smart att jag drack mig en machiato vid 21.30-22.00 på kvällen.
Jag hade världes huvudvärk, och jag som inte ens brukar ha huvudvärk. Men har jag inte druckit tillräckligt med kaffe så är jag körd - i huvudet. Höhö

Sen var jag lite rädd faktiskt. Började inbilla mig att någon låg under min säng. Och att det lät därifrån.
Och sen...när jag tillsluuuut somna in så vaknar jag av ett sms, jag KÄNNER TILL OCH MED VIBRATIONERNA.

Men tror ni att det var min mobil som pep eller? NÄ!!
Det var bara att resa sig upp från sängen, iskall i hela kroppen och gul i ansiktet av rädsla, för att lägga sig i vardagsrummet istället.

Jag klarade av att promenera till jobbet utan frukost, tror att det mest berodde på kaffet jag drack kvällen innan. Jag var fortfarande hög på den.
Promenerade i regnet till och med. Mys mys.

Nu ska jag fortsätta jobba. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0