klippa håret

Borde ha lagt mig för längesen! Imorgon ska jag upp tidigt för å klippa mig...
nervös? Eh, JA!
Mitt hår har aldrig varit såhär långt innan, jag vill ha det så lite mer. och dessutom skajag klippa lugg - hur svårt är det inte att misslyckas med det? Ganska så!
Men jag måste verkligen klippa mig, helst för fem månader sen. Trots längden så är det sjukt fult. Går inte å fixa något med det, så klippningen ser jag framemot. I alla fall då det gått nån vecka eller två, efter klippningen...det är då håret är som bäst.


Ne, nu borde jag knipa igen. God natt


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Härligt att klippa sig!

2008-06-05 @ 00:28:05
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0