massa tjat..

Hallå där

Det är riktigt hett just nu. Överallt. Det börjar ju inomhus och sen blir det bara värre när man ska ut för å "svalka sig"...tjena.

Ska ialla fall ut - ut och inte balkong-ut nu...hoppas att det är lite svalare då? Tvekar, men man kan alltid hoppas.
Bröllopet igår var riktigt fint faktiskt, inte det roligaste jag varit på - inte ens i närheten. Men det var fint ändå! Lagom mycket folk men föör, fööör FÖR HETT.
Rena slakteriet.

Imorgon ska jag till Jönköping på en snabbvisit. Och på onsdag börjar jag att jobba! Ser framemot det, riktigt riktigt mycket.
Ok, inte så överdrivet mycket. Man skulle ju hellre få in pengarna automatiskt in på kontot, erfarenheten och slappa på stranden hela sommaren istället...men, så går du ju inte till.

Nu har jag varit inne för länge, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0