salsa is the shit

Hej!

Dagen har varit toppen. Salsan var heeelt fantastisk!!
HUr skönt som helst att få en privatlektion då man testar något nytt för första gången, verkligen!

Det var morbror och hans fru och jag och min kusin som var nybörjarna. Min andra morbror och tränarn kände varann så de var de som hjälpte oss.
Tränarn behövde inte ens rätta mig, hon sa till och med att jag hade salsa-höfter! Höhö
Så kul att skryta.
Svettigt värre.
Körde illfart till farbror då jag var försenad till den lunchen som vi var bjudna på. Gott var i alla fall, och trevligt. Direkt efter så kom Sibar och hämta mig.
Vi åkte hem till mig, då jag fortfarande hade mina idrottskläder på mig.
Jag bytte om och vi åkte ner till Barolo för en middag. Riktigt gott och riktigt trevligt.


Men just nu längtar jag mest till min promenad till jobbet imorgon :)

Innan jag stänger av för idag så tycker jag att ni ska kolla på denna reklam.
Den har precis vunnit Grand Prix (vilket motsvarar en oscar i reklamvärlden) och den är riktigt härlig.
Nu vet jag inte vilka den tävla mot, men den är rktigt skön.



Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0