salsalektion på g!

           

Jag har fått sova!

La mig rätt så tidigt igår (halv ett) för att kunna få den sömnen jag behöver. Visste att mamma skulle väcka mig tidigt för att det var pannkakor som var på menyn imorses.
Vi väntade in morbror som åt med oss, snacket kring bordet var mest om mig.
Jag klagar inte.
Höhö

Nu är mormor här också. Vårt hem är rena rama frälsningsarmén! Mormor sitter och klagar på mamma som inte ringde och berätta om assyriskas resultat från igår, när mamma snällt försöker förklara att text-tvn inte fungerade och att hon ändå visste att hon (mormor) inte var hemma.
Då svarar mormor, fortfarande ilksen:
Men vet du inte om att din bror är i stan?! Vart ska jag annars vara??

Haha.

Vi ska iväg på en salsalektion nu! Jag, Sibar, Romil (kusin) två morbröder och ev. några andra.
Det är min ena morbror som har fixat den här lektionen, han dansar själv i Uppsala där han bor. Han lärde mig grundstegen precis och sa att jag är duktig som fan;)

Så nu får Sibar och Romil akta sig. Höhö

Efter det ska jag till cp-hovsjö. Och jag skämms att säga det här...men jag har faktiskt en farbror som bor där. Fy. Jag ska hjälpa dem att hitta en lägenhet här i närheten!
Vi är bjudna på lunch där. Efter det blir det middag på barollo och att se finalen där med.

Hej å hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0