toalettbesök

Jag sitter ju inte ute i kontorslandskapet just nu. Sitter i minirummet.
Från minirummet så kan man se alla som går in och ut från toaletterna.
Ganska så tidigt så såg jag en herre gå in i en av toaletterna.
Det var nästan en halvtimmasedan.

För ett tag sen kollade jag upp när någon gick förbi, någon hade precis lämnat en toalett och då tänkte jag:

vafan, har han inte kommit ut ÄNNU?
Men sen så tänkte jag att jag troglitsvis hade missat honom helt enkelt. Det tar inte en kvart, det gör bara inte det.

Men det gör det tydligen, för vissa. För vissa som tycker att det är mysigt att sitta på toa på jobbet....i en h a l v t i m m a.


Fan vad nödig jag blev efter att ha skrivit det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0