trevlig midsommar



HEJ!

Om tre timmar ska iväg för å börja firandet av midsommarn.
Är jag den enda som är överraskad över det fina vädret? Chocktillstånd!

Men just nu längtar jag mest till brieost+jordgubbar+vin!


Igår kväll kom Idsala på att hon har grymt sugen på chips. Hon ringde sin bror och vi åkte iväg till Ica maxi för å handla... det blev cheesedoodles, vårlök och peppar.
Vi åkte senare hem till henne för å kolla på Ett öga rött.
Jag såg två scener, sen slockna jag och vakna bara till när min syster garva (och inte normalt heller, utan högt och länge)

När jag tänker på hur mycket jag kämpade med å hålla upp ögonlocken så blir jag alldeles sömnig igen. Hinner jag sova en stund å sen fixa mig å sen ta mig till Lina Hage på tre timmar?
Det återstår å se!

TRevlig midsommar på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0