En lista!

Inte för att jag tror att någon skulle intressera sig för den här informationen, men men!

SNABBT OM DIG
Namn: Zalga Shabou
Tatueringar: inga ännu...
Längd: 1.65
Skostorlek: 39
Hårfärg: Svart


RANDOM
Är du kär i någon: bara på låtsas
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej
Tänker du på självmord: Nej
Dricker du: Ja
Använder du droger: Nej
Röker du: händer och fötter
Vilket shampoo använder du: i Jönköping: vo5, i Södertälje: allt som finns på marknaden.
Vilken parfym använder du: just nu, euphoria calvin klein och rosa puman.
Vad är du rädd för: sjukdomar och att jag inte uppnår mina mål.
Gillar du att tvätta: gör hellre annat!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaa!
Hur tidigt stiger du upp: 06.15
Gillar du att slåss: två dagar per månad
Vad ska du göra ikväll: hälsa på Johan på hans jobb och sen ska jag kolla på semifinalen 
Är du seriös: Nej
Vad är du allergisk mot: Ingenting
Var har du ont: Ingenstans, eller jo...tungan gör fortfarande lite ont faktiskt.
Använder du hårspray: Nej, inte dagligen.
Kan du stå på händer: En gång i tiden kunde jag faktiskt det
Kan du gör volt: Jag tror att jag en gång i tiden inbilla mig att jag kunde det med.
Favoritserie: följer inga serier längre..
MCR eller Tokio Hotel: MCR? Vem/vilka är det?
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: pass
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: Nej! (Ev.på tabbole ibland ;) )
Är du glad nu: Njaa, sitter på jobbet...det säger väl en hel del.
Var du glad igår: Det var jag väl
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: allt!
Stockholm är: absolut den bästa staden i Sverige
Göteborg är: ... haha!
Kan du sjunga? : Haha aa aa
Mer värt än guld: Familjen
Spaghetti eller makaroner?: Både och
Ett land jag helst vill besöka: det är nog lättare att rada upp länderna jag inte vill besöka.


SENASTE
Film du hyrde: Minns inte. Senaste filmen "jag såg" var väl Ett öga rött i så fall. Men somna efter andra scenen..
Film du köpte: oj...det var år sen sist.
Låten du lyssnade på: Magnus Uggla - Pärlor åt svin
Låten du hade på hjärnan: minns inte
Låten du laddade ner: laddar inte ner...
Personen du ringde: hmm..hmm..kvinnan på folksam?
Tv program du tittade på: Big shot, heter den så? Den nya serien som går på femman med sjukt snygga män.
Personen du tänkte på: Haha. De flesta vet!


FAVORIT (just nu)
Mat: min egna?;)
Låt just nu: johnossi - party with my pain
Sak att göra: sova!
Sport: fotboll, basket.
Dryck: Kaffe, halvkallt vatten, öl, div.vodka drinkar, daowghe m.m.
Kläder: Klänning
Film: svårt att välja en
Bil: audi, cayenne och div. jeepar


HAR DU NÅNSIN
Gråtit över en pojke: då jag var i den åldern, mycket möjligt. Nu? Ytterst tveksamt.
Gråtit över en flicka: faktiskt. Men inte på det viset...pga vänskap.
Ljugit för någon: Hmm, nån vit lögn kanske i så fall.
Varit i slagsmål: Haha ja. Man var en tuffing en gång i tiden
Blivit arresterad: Nej


SENASTE
Bok du läste: förutom kurslittratur. Stieg Larsson "män som hatar kvinnor"
Personen du fick mail av: min blivande...hyresvärd.
Personen du fick brev av: blodcentralen
Gången hela din familj åt middag: middag brukar vi inte äta. I helgen var vi bortbjudna på lunch. Herregud...ett bra tag sen sist tydligen!
Saken du köpte: min lunch i matsalen här nere, räknas det?
Person du sov hos: Oj, det var riktigt längesen jag sov över hos någon. Måste vara hos Samora i så fall.


Kommentarer
Postat av: Faris

Du har väl fan inte ketchup på tabbole?

2008-06-26 @ 14:34:49
URL: http://farahtycker.webblogg.se/
Postat av: fabbe

Joo skiit gott!!

2008-06-26 @ 22:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0