arctic monkeys

Godmorgon kärisar,

      image483

har en morgon i arctic monkeys anda just nu. Musiken pumpas ut högt medans jag surfar runt. Borde egentligen städa lite här omkring och städa mig själv också, eftersom jag ska va på stan om en timma för att möta upp tjejerna.
Ikväll ska vi in till stan för å fira en flicka som fyller år och det måste handlas grejer till det innan.

Inte mycker har hänt på typ 11 timmar, sen mitt sista inlägg det vill säga. Sovit under det största delen av dem, skumma drömmar in deed men ingenting läskigt i alla fall.
Frågade moster om min dröm och hon sa att det är bra att drömma om kvinnor (tjejen med dem blåa ögonen utanför hissen, uuh..får rysningar bara jag tänker på det) och att det bara var bra att hissen fortsatte upp mot nian, tian elvan osv.
Så det känns ju skönt!
Men inatt drömde jag bara om killar, så det bådar inget gott tydligen. Äh, drömmar är ett skumt mysterium.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0