back on track och spräcka magsäck och lungor

Gomorgon!

Fan. Den där jäkla lägenheten alltså.. no chance. Ja, tydligen så är det 1) aasamånga som har sökt. 2) inflyttningen är inte förrens 1 juli! Kan lika gärna hitta en bättre?
Irriterande.
Men efter mitt arga mail till dem igår om att informationen brister på deras hemsida så sa man att de skulle fixa det. Men nu när JAG vet så behöver ni inte fixa något? ;p

Nu sitter jag på praktiken i alla fall! Soligt å fint ute. Härligt! Vi ska ha ett spännande möte idag, yeei.
What else is up?
Drömde en massa konstiga drömmar. Vaknade även av att jag frös ihjäl så jag sträckte mig ner för att ta mina leggings som låg på golvet brevid sängen men eftersom min säng är en hög säng så kändes det som att jag 1) kunde spy upp två veckors käk 2) bryta varenda revben 3) punktera lungorna 4) hjärnans all innehåll sprängs ut ur ögonen, när jag alltså sträckte mig ner för att ta dem.
Allt för att inte gå ner från sängen för att ta upp byxorna.
Och vad gör jag sen? Jag tar inte ens på mig dem! Utan jag somnar.

Segt som satan att gå upp imorse och trots att jag snooza så kom jag till praktiken tidigare än vanligt. Jag promenerade till och med ner till centralen.

Kommer tillbaks om jag har något som är Liiiiite roligare att berätta om!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0