Dansa dansadansaaaa

Tjoho!
Det är fredag idag! Inte för att det gjort någon större skillnad under veckan om det varit måndag eller lördag?

Har precis skrivit en hemtentamen så jag orkar inte anstränga mig särskillt för å skriva förståndligt, inte för att jag gjort det innan.

Ska snart hem till Johan för å dansa. Gabriella hämtade dansmattan till honom imorse när vi var där för å käka frukost. Gabriella Samora och Sara är å fixar tjejgrejer å stan, fixa naglar och...eeh, låt oss hålla oss till naglarna :p
Ikväll ska vi tydligen ut. Känner inte för det alls med tanke på att hälften a sällskapet är okänt för mig. Men vi får se, efter ett par glas vin och öl blir nog allt kul:p

Nä, nu ska det dansas! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0