det gäller att tro på dig själv

Jag ringde Gina, min kusins fru för att kolla läget med henne. Min kusin svarade och just då han räckte över telefonen till henne (Gina) så tar Sibar telefonen och frågar kaxigt,
- eeh, varför ringer du från din mobil till hemtelefonen?
- min mamma pratar med din mamma i den luren
- aha!
- men hon avslutar nu så jag ringer upp från hemtelefonen
- okej, men kan du deras hemnummer?
- det gör jag nog eftersom jag precis ringt till det?!

Haha. Jaaa...

Fabbe är också en sån där smarting, men det vet ni ju. Hon sitter vid datorn, vänder sig om och frågar
- eeh, zälg, är jag arbetssökande eller arbetsgivare?
- vad tror du själv?
- arbetssökande va?

Nu ska jag till Gina.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godnatt:)

2008-03-06 @ 21:52:00
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0