energiiiiiiiiiiiii

Men herregud!
Jag har totalt glömt bort min kära blogg. Inte bra!
Jag fick sova länge, jäklar vad sömn påverkar mig! Nu när jag fått sova så har jag varit på världsbäst humör alltså..
Blev väckt av ett samtal från ett nummer jag inte kände igen och så fort det händer så tror man ju att man missat något möte eller nån läkartid, man börjar tänka efter en extra gång å gå igenom sin kalender i hjärnan, är det inte så för er med?
Det var iaf ingen fara,utan en kompis bara som skulle ge mig en inbjudan till ett bröllop. YEI! Hur kul som helst! MIndre kul att få gå upp ur sin varma säng å rulla ner till gården under för att ta emot den, tur att ingen människa såg mig...ingen vacker syn sådär på morgonen:p höhö

Efter det käka jag frukost med syran som hade sovmorgon och satte mig sedan för å kolla på våra bästa år reprisen som jag redan hade sett. Men som jag nämnde innan så gör sömn mycket och jag kände att jag hade fär mkt energi i kroppen så jag börja storstäda hela vardagsrummet och mitt rum...ja, jag städa till och med badrummet och toaletten!!

Sen kom Idsala lillan hit och höll mig sällskap tills jagh fixa mig. Sedan tog jag lite käk å stack till henne å hade ett mysig knytkalas! Å sen lite kaffe med kexchoklad över det! Och sen lite toblerone! Och så självklart NÖTTER och sen lite mer kaffe. Mys mys.
Fabbe och Sibar droppa också in. IDsalas bror och mamma också. Idsalas moster och min mammas moster (sammma människa) också.

Efter ett tag tröttnade vi så vi bytte lägenhet och kom hem till oss istället. Här var resten. Mormor mostrar med familj var här..så vi var TVUNGNA att fika igen! När humöret hade fallit och energin tagit slut så satte vi oss för å käka lite sallades som pappa hade t<git med sig från jbbet (nu var klockan runt 9 ocg alla hade stuckit hem)
När vi fått i oss näring så fick vi i oss en jädra massa energi så ja å fabbe flippa och härma sibels uppträdande på melodifestivsaln. fyfaan vad jag garva!!
Något som var mindre kul var att Idsala filma det hela!
Fyy vad vi har garvat hela kvällen!! Å nu med, i rummet. Totaaal flipp.
Härligt härligt! IMorgon ska vi in till stan (sthlm) för ååå...fönstershoppa! Spännande va?;)

Nu ska jag sova, trots energin! Undra hur det ska gå?!
KISSES
Till ilham: X O X O !

Kommentarer
Postat av: Patrik

Gosip Girl..ganska bra serie faktist

2008-03-22 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0