förlovningsfest!

Igår kväll var vi på Åtta glas, första gången där faktiskt!
Men det var kul. Kvällens höjdpunkt var lätt Gabriellas aggressionsbrott då jag nämnde att JOhans erbjudit hans hem för mig att sova. Hahahaha
Stackarn, efter en enda drink :D

Jag testa på riktig snus!! Det varinte lika äckligt som första niktoinfria, för då smakade jag på mina tänder. Den här gången försökte jag verkligen att inte röra tungan för å känna smaken. Men fyfan vilken kick man får, man känner ju sig packad! Fatta att folk gå runt å känner sig packade dagarna långa?
Jag lovar att jag hade den i munnen i typ femton minuter. HUr starkt gjort av mig var inte det?

Jag och Samora fick vara ensamma i hennes rum inatt å då fick jag sova på två madresser för å fixa min rygg, men det blev inte så mkt bättre? De kändes som om vi väcktes hela tiden av att telefonen ringde.
Å hon gick upp tidigt, efter att hennes mobil ringt tusen ggr. Sen vakna ja av att hon går in å ut i rummet. Nån timma efter kommer hennes bror in i rummet å öppnar dörren grymt våldsamt. Å sen nån timma efter det hennes syster som slänger en kunde å en massa filter på mitt ansikte.
Gästvänlighet, say whut? Haha

Vi stack ner till lokalen i pyjamas åa utan frukost för å fixa bord, grönsaker å meza grejorna. Jobbigt som fan. Å nu sitter jag här nyduschad å väntar på att håret ska torka så jag får börja fixa det.
Undrar om jag kommer att hållla upp ögonen helafesten ikväll?:p Undrar hur det blir?
Det kan verkligen vara allt från asskön fest till kaos. Hoppas grymt mkt på det förstnämnda!

Snart kommer Samora hit med hennes hår å smink fixat!:D
Oj, kom precis på att inte hennes mamma är hemma nu. Utan bara hennes mormor från syrien som bara pratar arabiska, hur ska det här gå?


Kommentarer
Postat av: Fabbe

Jag har haft riktig snus i 20 om inte de va 25 min!
å de va Grov!! de rinner mycke mer! så ja e starkare..Haa!

2008-03-15 @ 14:10:08
Postat av: elisha

ni båda e bara sjuka o gör en massa saker, ja e starkast av er båda HAA på er:D

2008-03-16 @ 13:07:35
Postat av: Farah

Jag kan följa med och leka tolk :D

2008-03-17 @ 11:25:39
URL: http://farahtycker.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0