if you are what you say you are

Åh, vad skönt det känns att sitta med sin egna dator och knappa på tangentbordet! HAr nämligen använt den stationära de senaste dagarna, och jag gillar i n t e tangenbordet.
Igår fick vi högtalare av Idsala å de gjorde susen! Ljudet på datorn var inte den bästa, så vi fick två små och en stor bas till.
TACK!

Hela dagen igår gick väl ut på å umgås med släkten. Mycket mycket trevligt. Jag har en del klipp som jag vill spela upp här men vet inte hur jag ska ladda upp dem, bland annat på en kusin som dansar till MIchael Jacksons diverse låtar, haha...det ser snarare ut som lillgrabben råkat ut för en demon eller två! Hhöhö håhå

Igår kväll spelade vi samma spel som vi gjorde kvällen innan det och spelet höll på till 2 och å f y f a n vad kallt det var när vi skulle åka hem!? Och ÄNNU mer snö idag?
Å jag som hade lovat mig själv att inte tjata om vädret? Suure haha

Är jag störd, eller stöörd som nu drömt om Katrin Schulman tre gånger nu?

Hmm...något vettigt hade jag väl tänkt att skriva men det verkar som att jag glömt bort det? Huhu

Det roligaste som händer just nu är väl att jag chattar med min 8 åriga syster som sitter 2..nej, inte ens det..snarare 1 meter ifrån mg! Hon undrar vilken låt hon ska spela upp på youtube...

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0