Ingen påsk för mig idag

Glad påsk till alla er som firar idag! Jag firar om nån månad eftersom jag är ortodox..

Igår målade jag ägg hos min äldsta moster, med mig yngsta moster. Haha. Hon däremot är protestant, så hon firar påsk nu.
Efter det så åkte vi in till mormor där alla var..svettigt och klaustrofobi varning. ÅS jag och Idsala smet rätt så fort, ut därifrån och tog en lång och kall promenad till vår gamla hederliga skola Oxbacksskolan. Vad litet allting har blivit?
Haha, husen var ju som monster hus när man gick där!:)

Efter ett tag så började vi tappa känseln i vissa delar av kroppen så vi gick upp till mig och mötte upp Ilham. Vi satt med ett par skålar nötter och snackade på hela kvällen lång...typiskt? Haha
Skojigt var det i alla fall!

Igår hann jag göra ett klipp till Samora och Elias. Det var bilder från deras förlovning - proffsigt. Ska tamigfan bli en sån filmare, marknaden är megastor i våra syrianska värld. Och filmarna idag har ju knappast nån större utbildning? Jag lovar att de fixar bröllopsfilmarna i Windows MovieMaker!

Jag ska försöka göra ett klipp till Sibar nu! Hon fyller år imorgon och hon kan få det här som en present. Hur smart är inte det?:p
Vi får se om jag kan knapra ihop några bilder. Mina försvann ju! Det återstår å se...

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: JOHNNY

Vilken grym video du gjorde zalgaaaa:)tack för att ja finns med i den ahahhahaha

2008-03-22 @ 12:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0