Jag och IT

Men herregud! Jag har totalt glömt bort min kära blogg. Jag som tänker på den tjugofyra sju....eller inte.
Jag hann inte ens starta datorn imorse förrns min moster ringde och hitta ett bättre ställe för oss att resa till, så nu är vi tillbaks till Bulgarien. Åh. Orkar inte mer.
Jag skulle ha gjort som mina föräldrar gjorde från början - ta bara något land! Inte alls så lätt när man får bestämma - faktiskt!

Sen har jag faktiskt gjort lite nytta också. Trots att jag fattar NOLL av det chefen vill att jag ska göra. Tänkte på det idag, tror jag aldrig har fått raka puckar av honom nångång. Jag har alltid fått tänka fram vad han egentligen menat.
Det som jag började jobba med igår, det kom jag på vad jag ska ha det till idag. Trots att jag bad honom att förklara tusen gånger.
Jag kanske är lite trögtänkt, men jag lovar att det inte är där det ligger. Han säger ju det själv, han kan inte IT överhuvudtaget och IT är väl inte min starka sida heller, men ändå är det jag som skaa kunna det här av oss två.

Och sen tar vi in någon från nätverket som kan det här med bilder, nätet, upplösningar å så. Å då säger alla olika sätt som man kan jobba på och då säger han: Ja, men gör så istället.
Jaha, då var två dagars jobb bortkastat.
Haha. Inte direkt bortkastat, men han tror att det är lätta grejer man har med att göraa.

Oh well. Jag är prakikanten så jag får knipa käften och se glad ut istället:)

SOL SOL SOL idag! Men så jäkla kallt! Brain freeze imorse i allra högsta grad!

Nu ska jag visa om det är det här han vill ha... Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0