kanelbullar!


   

Tjena!

Sitter hemma just nu och funderar på å ifall jag ska baka något, känner för att baka kanelbullar faktiskt! Mmmm, kommer ihåg de bullarna jag och min kusin bakade i typ, åttan? Så jävulskt goda blev dem.

Men alla fall, mötet gick bra faktiskt. Personerna som jag träffade var helsköna, och medelåldern på stället var inte 50.
Pappa envisa om att hänga med in för att träffa mannen jag skulle ha mötet med..."för att se om han kände igenom honom" haha
Hade hoppats på att ingen av dem kände varann men det första mannen sa var
- Nemen! Dig känner man ju igen!
1-0 till pappa.
Äh, jag hoppas bara att det går vägen nu. Vill redan börja jobba där nu!

Nu ska jag kika efter recept i min sju sorters kakor boken. Lahaater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0