något stinker!!

Alltså, det är något som stinker här på kontoret!!
Det är inte en sån, asäcklig stank men den är extremt jobbig eftersom jag inte kan lokalisera den! OCh dessutom, för att mitt hår luktar extremt gott idag, självklart.

S t ö r a n d e
Händera och munnen har jag tvättat två gånger
Fönstret har varit öppen sen lunch - jag fryser ihjäl
Jag har till och med kollat armhålorna!!
Lukten känns nära, men det är verkligen inte jag som stinker!
Men ändå luktar det lite som min matlåda!?

Kanske är det matlådan som stinker upp från väskan? Check
Glasen som stor bredvid mig? Check
Håret? No question CHECK
Armhålorna CHECK
Händer och mun CHECK
Inga matrester på skrivbordet CHECK

Äh, lika bra å åka hem. H E L G !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0