Posh vs Madonna

Herregud. Jag har blivit senil! Vad jag glömmer behöver vi inte gå mer inpå men, herregud! I mina yngre dar kunde jag komma ihåg minsta detalj av ALLT.
Nu kommer jag inte ens ihåg att jag bloggat till exempel. Skrev in blogg.se i adressfältet, loggar in å så ser jag att jag redan bloggat och inte alls om det jag hade tänkt att blogga om!!
S e n i i h i l !

Nu till det viktiga. Här ser ni Posh som är på Vogues omslag, fast det är inte omslagsbilden... jag tycker att hon ser annorlunda ut men snygg! Vet inte riktigt vad det är som är så annorlunda ut? Ögonbrynen? Håret?
Snyggt är det i alla fall!

image376

 Kolla in de snygga tatueringarna!!

Men det här, Madonna. Nej, det här är bara f e e e l !
image377

Kommentarer
Postat av: elisha

fööööööööööööööör feel!!

2008-03-14 @ 20:05:08
URL: http://klichaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0