resfeber!

Näää, det är klart att jag inte sprang ner på stan. Höhö, lite civiliserad är man ändå?

Jag har inte ens kommit iväg! Skulle ha sprungit ner på stan på sekunden jag fick reda på det, men nej nej.
Äh, lika bra.
Får vänta på mamma som snart kommer hem för jag och hon har lite bankärenden hos Idsala ::
Sen ska jag till bibblan för att lusläsa lite för att sen få låna boken i Jönköping I M O R G O N! :D

Resfebeeeher. Samora har försökt att övertala mig till att komma över ett par dagar innan, alltså att jag skulle ha åkt idag eller igår.
OCH attt jag ska vara kvar tills på tisdag veckan efter. Tjena, min mamma tycker att jag åker för tidigt som ska dit redan imorgon så Samora ringde och försökte att övertala moren min.

"Tror du att jag ska låta Zalga komma till er i en hel vecka när ni snart ska få henne i två månader? Nää, hon ska vara hos oss dessa tre månader!"
För reservation för fel översättning av arabiskan.

Haha

Imorgon vid det här tidpunkten är jag i Jönköping! Sådeså!

Kommentarer
Postat av: elisha

du borde vara där i två månader...:D hahha

2008-03-14 @ 20:08:45
URL: http://klichaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0