rönninge

Tjoooho!

Skulle ha bloggat innan jag åkte från praktiken, men det gick inte att logga in..

Mötte upp kusinen på stan idag och tog en runda. De har öppnat en Belle i södertälje! YEI! Det var ett grymt bra tag sen man var på stan alltså...

Men iallafall, efter ett tag så tröttna vi och vi gick upp till mig stället å käka, men sen stack vi till vår moster...hahaha å jag måste bara få berätta om två roliga grejer.
Vi skulle ner till centrum för att hämta ett paket som moster hade fått med posten. Innan vi skulle ut så hämtade sibar min mobil som jag hade glömt på köksbordet

- åh! vilken tur! Tänk ifall min pojkvän skulle ha ringt, fatta var orolig han skulle ha blivit om jag inte svarat? Han skulle vända världen ut å in för att få tag på mig!

OBS! Ironi, ironi OBS!

Precis då vi kör ut så ringer min telefon..

- sa ju att han skulle ringa. Såg på displayen som sa att det bara var Idsala och jag svara
hej pojkvännen!
och aa, vi pratade på som vanligt, sa hur mycket vi hade saknat varandra under veckan eftersom vi inte setts. Under tiden så hoppar moster och min syster av bilen för att gå till posten och jag skulle precis fråga kusinen om vi skulle vara kvar i Rönninge hela kvällen eller så

- tyst! vänta nu! Det är en fin kille här, titta!
Och jag tittat, väldigt väldigt odiskret på honom och jag märker hur stackarn ser att vi sitter och glor på honom så jag reagerar också väldigt odskiret och garvar ihjäl.Fyfaaan hahaha
Å han skulle in i bilen som var parkerad bredvid. Han hörde säkert allt vi sa till och med, aa men tanke på hur jäkla högt min kusin pratar. Å han var väldigt syrian.

Det var lite skojigt. Vi fortsatte kvällen hos oss, som vanligt med snack och youtube klipp. Nu är det tomt här och det är en kö till badrummet...är så djävluskt trött så jag hoppar nog in å säng direkt. Här kommer dagens bästaste klipp.
Gonatten!







Om fjorton dagar är jag i Jönköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0