Söta småpojkar

Go afton!

Idag har det mest varit tv tittande, den enda gången jag var "ute" var när jag sprang ner med min pyjamas till garagen för att hjälpa pappa med bärandet av torktumlarn.
Vi har kollat på CInderella (Chad Michael Murray, inte alls rättstavat. Han var i alla fall fin DÅ) och efterdet såg vi självklart på melodifestivalen (hur kan man låta bli att se på björn?) och efter det var det Om en pojke och nu är det en av Karate Kid filmerna, för,för alldeles för söt daniel-sun.
Ajuste, innan det kollade vi på Vänner, Simple Life och Sjukhuset!

Å hela dagen har jag kämpat med att hålla upp mina ögon.

Ja, det var riktigt intressant. Säg till om ni vill ha fler av dessa meningsfulla inläggen ;)

Gonatteen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0