att kräkas

Jag är en sån som aldrig blir sjuk, har ett super immunförsvar med andra ord.
Förskylning, vartannat eller vartredje år, kanske har haft feber en gång, antal huvudvärk genom hela livet kan jag räkna med mina händer, influense är det inte påtal om, inte heller allergier.

Men denna sablans kräksjuka!*! Den värsta av de värstaste.
Den har jag åkt på två gånger....och...jag vill inte säga det. Hellre förnekar jag det...men jag känner igen magonten jag har haft hela eftermiddan.
Jag åt kyckling idag - tänk om det var den?
Eller så är det för att jag plötsligt har börjat dricka kaffe latte (mjölken)?

Vi får helt enkelt hoppas på att det inte är kräksjukan. Tar hellre en laktosallergi i hela mitt liv än å ligga å kräkas i ett par dagar, ensam.

Nu har min blogg blivit roligare, eller hur?!
Hö.
Finne-mysteriet är upplöst, hon kom hem idag. Bara tre dagar sen.

Längtar till imorgon 16.05!
Tjo!



* jag letade faktiskt efter en bild med en spya. sök inte på sånt på google, är ni inte sjuka så lär ni vilja kräkas efter de bilderna. mer rastlös människa än mig får man leta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0