min biljett till sommarlovet

  

JAAAAAAAAAA! Nu är min biljett bokad!
Jag åker mitt i natten, vid två tiden och är framme strax innan sex på morgonen i SödertälYEAH.

Helt sjukt. Tentan börjar 15.00 och hur ska jag veta hur lång tid det tar? Skulle kunna boka resan hem vid 18.00 men varför ska jag stressa mig igenom?
Ville väldigt gärna spendera den natten i min säng, men det får helt enkelt bli så att jag sover på någon okänds axel eller nåt....
Men jag hinner i alla fall med Utomhusbion som några i klassen har fixat!

Åååa vad jag längtar till torsdagen. Helt stört. När jag är framme så ska jag antingen sova i ett par timmar - men det tvivlar jag på. Eller så äter jag frukost och inväntar alla som lär komma till oss.
Sen ska min mamma och moster göra baklawa (MMMMMMMMMMM-MM-MMM!!) och då ska jag och min mosters fula unge (Sibar) åka till Bolaget för å handla lite inför kvällen.
Det är nämligen två nötter som tar studenten då. Och jag hade inte planerat att fira mitt sommarlov med lugn å ro direkt...

Men jaaa, innan sommarlovet börjar på allvar så ska man ha lite tentaångest. Det ingår i paketet - så tillbaks till pluggandet nu!PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0