Björn gustavsson

Tjoho!
 
Är nyss hemkommen från O´learys där jag och Samora ätit och kollat på schlagern. Mycket trevligt trots att vi båda var trötta (förstår inte varför jag var det dock...)
Mitt i allt så berättar jag för Samora att det är Björn Gustafsson som kommer att säga hur Sverige har röstat.
Och när jag säger det så säger jag det med mungiperna upp till öronen alltså.
B j ö r n    G u s t a f s s o n.

Ok. Nu har jag lugnat ner mig, tillbaks till händelsen.

När jag säger det så får jag ingen reaktion av Samora.
Hon är nog chockad av gädjen tänkte jag.
Hennes ögonen tittade upp mot taket, från den ena lampan till den andra.
- Björn Gustafsson?....vem ä dä?

Jag fryser till. Vet inte riktigt hur jag ska reagera. Hon måste helt enkelt driva med mig, hon måste det.

Till slut märkte hon hur chockerad jag var...
- Ahaaaaaaaaa, ja! Han från abba?

Vi sätter punkt där för ikväll.

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Hhahahaha Samora din BONDE!

2008-05-25 @ 00:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0