hemlängtan och liseberg, i en å samma mening...

God morgon Sverige!

Ska snart iväg till bussen som ska ta mig till bussen som i sin tur ska ta mig ut till samhället Norrahammar.
Detta blir kanske vår sista gång däruppe då vi har presentationen på torsdag.
En stor presentation.
Folk från studenternas praktikplatser kommer, alla beställare, ja kanske även familj och vänner.

Och det ger mig i sin tur. grym hemlängtan. Det räcker nu. Ta mig hem! Hem till bekvämligheten.

På lördag ska vi i alla fall till Liseberg! Y E I.
Har aldrig varit där, så Göteborg har ett par timmar å vinna en nollåttas hjärta.
image555
(jag kommer såå kräkas på lördag....)

Fint väder vi har idag gott folk, super fint!!
Hej å svej.

Kommentarer
Postat av: elisha

ååååååh vill också diit!!=(

2008-05-19 @ 19:50:01
URL: http://klichaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0