Jag har en hemlig dröm...

Jag har en hemlig dröm.
Det är att en dag få jobba som en "wedding planner"....
Om det är något jag kan sitta och studera i t i m m a r så är det hemsidor med bröllopskläningar, blommor, bordsdekorationer, tårtor, tårt-topping, all tryckmatrial, bröllopsbilder aah, kan fortsätta i evigheter.
Jag kan tänka mig att filma, redigera och fotagrafera ett helt bröllop också, bara för att få det på mitt sätt dvs, perfekt. För det finns verkligen ingen som kan göra mig mer frustrerad än de som filmar, redigerar och fotar alla syrianska/assyriska bröllop...

         

Jag, själv har inga planer på att gifta mig på lääängeläänge och hur jag kommer att beté mig månaderna innan vill jag inte ens gå in på...

Men bröllop alltså. Hur kul är inte det? Seriöst, planeringen är nog roligare än själva bröllopet? Haha. Eller inte.
Fatta vilken dröm det vore om någon gav en världens budget och hela ansvaret för ett bröllop? Jag skulle svimmat av glädje.

Nu är det så att jag egentligen måste plugga. Jag förstår inte hur jag kom in på alla dessa sidor!! Min tio minuters pause blev en timmas gloande framför bröllopssidor.
Tur är det ändå att amerikanska hemsidor är så usla, det gör ju att man kommer på sig själv efter en timma eller fem eller så...


Kommentarer
Postat av: elisha

mmm bröllop

2008-05-24 @ 20:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0