knasigt internet och extra sömn

Det är något konstigt med mitt internet.
Igår föll den helt å hållet...kunde inte ens klicka in Connect.
Och idag går det knappt att få fram en sida, pain!

Men i alla fall, god morgon! Det är soligt, jag är grymt trött - satt upp och kollla på Sanningens ögonblick (genom kanal 5´s hemsida, har ingen TV)
Och imorse drömde jag att jag snoozade i timmar, trots att jag aldrg gör det. Men sen när jag krigat klart med mina ögon så tar jag upp mobilen för å kolla tiden.
06.22

Blir man inte överlycklig då?
Att man kommer på att man får sova lite mer när man trott att man försovit sig?

...kan inte inte ladda upp bilder nu. I tell you, internet knasar. Men kolla in denna länk! http://flickr.com/photos/tvchicklet/1472498709/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0