läs ej

Jag har inte skrivit på två tre dagar och det beror mest på mna grova humörsvängningar jag har haft. Enligt mig själv så har jag ändå kunnat styra om känslorna när jag är bland folk, f a k t i s t!

Men fy vad tydligt det blev natten till fredagen. Jag var sjuukt trött och seg och bestämde mig för att lägga mig tidigt så jag hade slarvat med sömnen under veckan.
Runt elva tiden, då jag precis fallit in i sömn får jag ett sms av min syster.
Aha, tänkte jag. Hon är säkert på nån fest eller gö något kul - hon hör inte av sig annars.
Näämen, det var ett kedjesms. Inte heller ovanligt tänker jag.

Men i smset står det något om att jag skulle drömma om min "soulmate" (aaa, ordet soulmate i ett annars helt svenskt sms) om jag skickar vidare smset till 7 personer, i annat fall så skulle en ung flicka med svart hår stå vid min säng varje kväll 23.30

Jag svara om att hon var JÄVLIGT rolig, JÄVLIGT ironisk tdå jag höll på å kissa på mig när jag läste det. Och det roliga va att dagen innan hade hon märkt vilken fegis jag är när det kommer till skräck.
Och då kallar hon mig mes.
Och då ber jag henne att sluta smsa mig.

Och sen svamla känslorna över och jag började hata henne och jag böla. Å böla. Å böla. Till slut grät jag så mycket så jag sltuade andas, snyftningarna kom för fort.
Jag steg upp, slog på all ljus i rummet och starta datorn.

Fab, bara så att du vet...jag var minst lika arg som den dagen jag fick reda på att Elisha skulle resa med mg. BARA så att du vet.
Jag tjalla till mamma. SJälvklart att jag gjorde det.


Men dagen efter kändes det inte så farligt, efter lite sömn.

På fredagen så var jag och träffade min gamla klasskompis, Siamak som var i stan över dagen. Hur roligt som helst! Jag skulle bara vara där en liten liten stund då jag behövdes under grupparbetet men jag hade så kul så jag drog ut på tiden:D
Tack för igår och vi ses under sommarn!

Senare mot kvällen var vi och käka på piren, jättegod å jättemysigt. Vi firade Samoras nya jobb och så tog vi farväl till JOhan som ska flytta tllbaks till abnitälje.

Har mer å berätta men inlägget har blivit  alldeles för långt.

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0