metod c

 
Fick ett mail
igår från en av MKV´s mest älskade lärare (så in i helvete NEJ)
I mailet stod det om våra C kurs som börjar efter sommarn, metod C och C uppsats  ska göras.
Vi har redan fått våra examinationer. Vi har en examination tre dagar efter start, och en till veckan efter det och ännu en veckan efter det.


....Jaha. Det blir väl bara att plugga...PÅ ENS SEMESTER!

- men komigen, det är andra dagen du sitter i hotellrummet, du måste få sola och bada
- nej nej, jag sitter hellre här och pluggar på metod c....
  
    image552  image553


alla böcker jag planerat att läsa under de två varma veckorna i bulgarien, är som bortblåsta. Metod C är det som gäller helt enkelt. Jag är tillbaks två dagar innan den andra examinationen...

Kunde inte bli  l y c k l i g a r  e ! !

image550

Något annat som gör mig lycklig (på riktigt denna gång) är perfekt kokt ägg på mackan.

Kommentarer
Postat av: FABBE

:O skojjar du me mig??
haha hörru asså Baren kommer skrika efter oss? du kan inte dissa baren ?

2008-05-15 @ 19:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0