pizza å facebook

Ni som inte hunnit kolla på mina album som jag lagt upp på fejjan, gör det! Riktigt roliga.
Jag får sån panik varje gång jag ska lägga upp bilder på tjejer, det är ju alltid någon som vill ha bort sin bild (ingen får ta det personligt nu, eftersom ALLA tjejer gör det, förutom jag själv då(A)) höhö

Och medans jag satt och tagga så fick jag mail efter mail om folk som kommenterat, paaaaaanik,"nu är det någon som vill mörda mig för att jag lagt upp den å den bilden..."
Men faktiskt INTE! Hur jävla bra som helst. Till slut hade jag en sisådär 17 kommenterar från typ fyra tjejer haha

Har varit på stan idag, fattade inte hur jag ooorka. Men huvudvärken hade börjat släppa och jag tänkte bara på min pizza som jag skulle få äta.
Och det fick jag, trots att Gabrella i siiista sekund DROOOG i mig och sa
- men är du säker nu zalga, att du ska vara onyttig?! Dom haar ju sallader också!
Hahaha

Jag å hon hade smsat ett bra jävla tag innan. Hon smsar alltid pååå, tusen sms åt gången. Jag sa att jag var tvungen å ha nån fet mat. Då har hon mage nog å föreslå kafeteria käk?
DÅ upprepa jag att jag ville ha PIZZA
- men du ska ju äta nyyttiigt
- ät mitt skit istället, det är nyttigt,
svarade jag

image554
man ska inte försöka stoppa en bakfull människa för käk, man gör inte det.
NÄMEN självklart, nu nu i sekunden får jag ett sms av Gabriella som säger att jag ska ta bort en bild på henne på facebook...vad överraskande :)
Så till er alla, gå in å kolla bilderna på henne fort innan jag tar bort den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0