solasolasolaaa

igår eftermiddag/kväll var vi på piren med en varsin latte i handen...jag blickade över alla människorna som satt där på uteserveringarna, alla var "äldre".
Och vet ni vad jag såg? ALLA var rödbrända!
Jaha jaha, tänkte jag...här sitter dem som har råd att sitta hemma och sola hela dagarna (för det var RIKTIGT varmt igår alltså!)
Men vet ni vad? Jag tror inte att det krävde flera dagars solning för den brännan de hade.
Jag och Gabriella tog nämligen en lunch på piren och idag blickade jag ner på mina fötter och ser en tydlig rand efter mina skor.
Efter bara 40 minuter ute i solen!

Ok. Jag promenerade till skolan och tillbaks (sammalagt 2 timmar) men jag promenerade med andra skor så det berodde ju enbart på de 40 minuterna vi satt ute.
Hur bra som helst!

Imorse gick jag up tre timmar innan föreläsningen ska börja för att plugga lite inför seminariet jag har idag, jag öppna därför fönstret och satte mig så att solen skulle lysa och "bränna" mig, halv åtta på morgonen...ha!
Jomenvisst, självklart har jag fått lite färg. Ingetsom någon annan ser iofs, men åtta på morgonen!

Jag ska absolut passa på att steka hela helgen, man vet aldrig när man får det tillfället igen!

NU; en heldag i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0