tre dagar kvar

God morgon lovers!

Det är väldigt enkelt att gå upp på morgonen - likt julaftonsmorgon - då man vet att man måste avverka tre dagar innan man är hemma!
Sakna, sakna!!!!!!!

Har precis ätit min frukost. Jag ser inte framemot min frukost längre, skit tråkigt. Innan kunde jag sitta å längta till frukosten - kvällen innan. Nu äter jag det för att jag måste, inte för att jag är hunrig eller är sugen på det.
VIsst är det trevlig information? Glöm inte att anteckna!

Die schule idag, vi kör nog bara ett förmiddagspass idag. Sen ska jag och Gabriella luncha.
Tvätten dissade jag förlängesen. Nu har jag dissat matlagningen också....

Nä, vad sägs om å klä på sig, fixa håret och sminka sig lite innan det är dags att springa till bussen?

Kisses.

Kommentarer
Postat av: Fabs

Yeeej snart får du äta frukost me mig igen!:D:D

2008-05-26 @ 15:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0