zoombie

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Om jag är trött? OOM!?

Det var en fin dag igår då vi firade dem där nötterna, både morgon dag kväll och natt! Jag ska inte tråka ut er med allra minsta detalj som jag brukar.
Kort å gott:
Utspring
Mottagning
Studentskiva.


Skojigt var det att träffa folk man själv tog studenten med (jag på samma gymnasium som dem)!
Skönt var det även för att det var så ljust ute då vi körde hemåt.
Nä, men det var en lugn kväll igår!!

Jag fick inte sova ut, efter min jobbiga natt på bussen. La mig vid 4, blir väckt av läkarn kl 8 som säger att jag har tid om tio minuter.
Jaha ja, springa ner till stan på 10 minuter och en timma efter att det att hon väckt mig (dvs kl9) så var jag tllbaks i min säng fö å sova.
Sov till halv tolv då idsala smsa och bjöd in mig och syrran på frukost.
Men det var mänskligt omöjligt att vakna. Så jag sov på å missa.
Tills mamma kom in och tvinga upp mig med våld (nästan) höhö

Halvtimman senare var jag på stan å vandra som en zombie. Och under kvällen har vi varit och firat Jessies student!
Imorgon får jag besök av Maria i min klass och hennes lillasyster, som ska sova över hos mig:) Vi ska på bröllop under kvällen och nu är jag lite varm efter att ha testat några klänningar, blev lillsyrrans kläning till slut;)

Nu ska jag sova, jupp..barnprogrammen har nog inte slutat sända ännu, jag vet. Men, GOD NATT!
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Metro länken: ett reportage om min fina kusin Idsala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0