Brev från Blodcentralen

Jag har under några veckor gått runt och påminnt mig själv att ringa mamma och skälla ut henne för att hon inte säger till när min inbjudan till Blodgivningen har kommit.
Hon tycker nämligen inte om att jag ger blod eftersom jag är precis på gränsen till att det kan vara farligt för mig.

Men jag har glömt bort att fråga henne om den har kommit eller ej. Men idag kom den! JA! Och det var inte en sån undersökning jag fick sist eftersom värdet i mitt blod blod, gången innan det, var under gränsen.

Jag ska försöka hinna springa ner idag redan och dessutom försöka få med syster.

Det var allt för mig. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Me

Då slipper man skriak på mamma.. duktig du som ger blod

2008-11-28 @ 16:14:47
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0