eftermiddag

Nu är jag hemma från lektionen.
Är GANSKA så trött efter en fyra-timmars lektion. Tur att jag hann ta med mig en pirog som Nicoles mamma hämta till oss igår (en hel påse!!) som jag åt på rasten...annars så är det i princip det enda jag ätit?

Så efter lektionen ringde jag Nicole och kolla vart hon var och vad vi skulle äta. Och jag gick till hemköp för att handla allt men vi ska inte äta förrns vid halv nio tiden så jag köpte med min makrill i tomatsås.
Någon som vet om det är gott?
Jag vet att jag har smakat det men minns inte riktigt vad jag tyckte om det! Haha
Men jag ska testa att skära i lite gullök och krydda lite så blir det nog jättebra.

Haha i helgen var det gulaschsoppan som hängde med, idag makrillen...vi får se vad jag testar för nytt nästa gång!

Ni anar inte hur SKÖNT det är att bara få softa hemma då allting är så fint. Jag sitter på soffan nu och vi har till och med LJUS hemma, alltså LAMPOR.
Någon huvud-propp-lednings-ströms-grejsimojs gick igår kväll så vår fastighetsskötare fick komma in imorse och fixa allt...han fick hjälpa oss med TVen också. Vi två småtjejer klarar inte av sånt.

Oj, nu e nicole här å hon ska äta med mig innan hon och kim springer iväg på träning.
Innan middan så ska vi överraska kim med vår nya lägenhet! Hähhä
haaaj dooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0