En bra dag, trots allt punkt

Gookväll
Vilken tur att jag knappt suttit hemma idag, för när jag väl är ensam så tänker jag på min dröm och blir ledsen i ögat..

Jag åt ärtsoppa till lunch idag och precis då jag åt klart så kom Nicole in med en stor godispåse, här skulle det tröstätas! Men innan det så ville hon ha mat och att jag skulle hålla henne sällskap. Sagt och gjort.
Nånstans där så bestämde vi att vi ville ut..eller ville å ville. Vi hade inte så mycket mer att göra.
Efter några samtal så var vi hemma hos Kim och hade det trevligt!

Nu är resten nere på Kåren medan jag ligger i min säng och bloggar. Har ätit lite ostsmörgåsar och godis och ska nu sova.
Ville bara säga det!
Det var meningen att jag skulle äta amerikanska pannkakor med Samora och en kollega till henne, men hon smsa mig å sa att det var flyttat till tio och det tyckte jag var alldeles föör tidigt. hehe

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0