en väldigt...eeeh, snabb fest?

tjo å hej!
kom hem för snart en timma sen...en tidig kväll? Jomänvisst...var väl där en tre timmar eller så?
Men det var trevligt, träffa nytt folk  å så! Fruktar dock facebook!
Sen så var det några som hade haft lite fööör kul så vi drog hemåt, resten :)

Nu sitter jag och äter mitt godis och börjar bli sådär, jättemätt. Här i jkpg avslutar vi vid den här tiden medans festen börjar NU i sthlm! Haha..Skoj skoj.
Imorgon blir det godis till frukost med. Sen så MÅSTE jag städa hela lägenheten innan Nicoles föräldrar kommer hit. Lite nervöst är det. Men jag har tänkt att bjuda på både lasagne och bullar!! :D

Vi ska handla en massa hem till oss, tv, gardiner, säng, hyllor etc etc etc ETC så dagen imorgon lär vara grymt lång och kräver därför sin sömn!

Puss och god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0