GAH! VILKEN KLÄNNING! GAH! GAHGAH! VILL HAAAA! GAAAAAAAHH GE MIIIIGGG!!!!!!

ÅÅH! Ni ska bara se klänningen jag precis handlat!! SÅ FIN!
GAH! Hahaha.. jag dör lite inombords varje gång jag hör och läser det. (OCH skriver det, för den delen) GAH.

Hade lite tråkigt så jag tog mig en runda på stan. Folktomt, som vanligt i Jönköping. Jobbigt duggregn, som vanligt i Jönköping.
Men vi tycker om staden ändå!
Köpte även en kjol, tjoho woho.
Seriöst! Shopping ÄR verkligen bra medicin. INTE för att jag varit nere eller mått dåligt, men man blir SÅ mycket gladare när man hittat såna kap.

Det var meningen att jag skulle köpa träningskläder men de får vänta ;)

Om en halvtimma ska jag iväg och sola för första gången på mer än 2 och ett halvt år!! Ska blir så skööönt. Älskar att sola.
Sen så ska jag nog köpa med mig något gott till mig och Nicole till ikväll! Önskar att vår TV funkade, då hade vi haft det extra bra. Men snart så!

Ps: Jag försökte hitta klänningen men den är tydligen så ny att den inte finns med på hemsidan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0