Kissa på sig?! Tydligen!

           


Hahaha..aalltså, jag vet inte om det riktigt har framstått i bloggen, att jag bor med en galning?
Nicole alltså, hon är så galen så det inte finns.
Mest i hennes historier.
Ett exempel på såna är.
När hon var yngre och tillsammans med en kille som hade ljugit för henne så ringde hon honom en dag och sa att de skulle göra pannkakor ihop.
Han blev självklart skitglad.
Hon ringer honom då hon kommer fram till gården där han bor, närmare bestämt sandlådan och ber honom då att komma ner för att hjälpa henne bära.
Väl framme tar hon fram mjölken och heller det på honom och efter det mjölen och äggen.
Efter mjölken så fattade han att hon inte skojade, om vi säger det så alltså.

Det låter säkert inte hälften så skull som när hon berättar det. Hon snackar med världens inlevelse.

Sen kan hon slänga ur sig ord och meningen så är helt absurda men som egentligen är helt normala för henne - jag sitter däremot på golvet och tappat andan av skratt.


Idag glömde vimmstrollet nycklar, bankkort OCH mobil hemma.
Och jag glömde bort tiden för jag skulle ringa Kim och möta upp dom i skolan för å ge henne sina grejer.
Men i alla fall.
Hon kommer hem och smsar sin syster med sin andra mobil (som hon har amigo i för att kunna riinga till libanon) och i den mobilen hade hon bara en krona kvar - och det smsa hon alltså sin syster för.
Hon kommer upp och är tydligen grymt kissnödig och längtar till sin mobil
"Vad skönt att få sitta och kissa och läsa folks sms" tänkte hon
Hahaha..bara det att hon inte ens kopplat att hon glömt bort allt hemma

Hon FLIPPAR. Alltså FLIPP-FLIPP!!
"AAAH!! Och då tänkte jag FAAAN alltså..jag kan inte ringa någon! Å ja har bara 45 kr i kontant så jag kan inte fylla på kortet och inget jävla passérkort till skolan så jag kunde inte gå dit för å leta efter dig ELLER KISSA. Aaaaaaaallttså, du ska BARA VETA hur kissnödiiig jag vaaa!! Ja tänkte, fan ska jag in till tvättstugan å kissa (det finns INTE ngn toalett där) eller knacka på hos johan?? ELler kissa på mig? Men det orkade jag inte med" - säger hon som om det vore hur naturligt som helst.

HAHAHAHAHA

Hon sa något annat häromdagen men det minns jag inte längre. Hehehe hahaha

Kommentarer
Postat av: fabbe

hahaha jani du har en liten fabbe där?:P

2008-11-13 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0