Kvällen idag torsdagen

Tittut!
Jag har skrivit ganska många inlägg idag! Det här får bli min sista...
Lektionen idag var huuu-uuur tråkig som helst. Jag som hade så kul sist! Hoppas att hemtenta frågan berör ämnena vi tog upp förra veckan :)

Imorgon ska jag vara i skolan klockan nio.noll.noll. Deeet är ganska så tidigt alltså, hoppas bara att det är ljust ute när jag vaknar. Jag har blivit mörkrädd!
Efter skolan så ska jag hem och softa i ett par timmar innan jag ska dit igen...då ska vi fixa och trixa inför utställningen.

Fan, Nicole åkte upp till Stockholm idag och jag är sjukt uttråkad nu! Jobbigt att sova ensam. Det enda som är bra är väl att jag får sova på hennes säng!:D Haha

Nej, nu säger vi gonatt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0