låååhååång dag

Jag är så sjuuukt trött just nu!!
Gick och la mig på sängen vid tre idag, och råka somna där en halvtimma fram till fyra. Skulle ha varit i skolan fyra men jag orkade inte stressa, faktiskt.
Så ja klädde på mig igen och gick ganska så lugnt, hehe...var bara tjugo minuter sen men jag jobbade grymt effektivt.
Vi lyckades aldrig att fixa snöre på stan, Linnea och jag...så vi kom på en annan lösning helt enkelt. Det tog mycket tid. Men det gick!

Sen så har jag fått limma en hel del och när jag satt där och limma så tänkte jag på hur jääkla kul det var förut, i skolan. Främst mellanstadiet. Och hur gott ett visst lim luktade, haha!
Och gissa vad?? Det fanns ett sånt stift! Ingen vill direkt veta vilka blickar jag fick då jag skreek ut min förtjusning.

Nu är jag hemma och har ätit en hel portion sallad, som är sjukt god, och försöker trycka i mig en andra. Nyss så stannade en sån megastor polisbil utanför och pratade med en kille genom en mick.
Det var lite skoj...läskigt först, men sen när jag insåg att de bara bad killen att hälla ut sin öl så var det skoj!

Nu ska jag äta klart och lägga mig i Nicoles säng hehe!
Imorgon ska jag tillskolan igen. puss puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till tentan, och grattis till en rolig blogg



Mysigt att gå upp tidigt??? Vilken planet kommer du ifrån?

2008-11-08 @ 11:20:20
URL: http://http://pitufalina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0