mysmysig lördag

Hej!
Vilken mysig lördag det har varit!
Jag och Nicole har legat på våra sängar hela dagen med en varsin dator i knät. Hon har pluggat medans jag har kämpat ihjäl mig med att fixa ett fotoalbum som jag tänkt att framkalla.
`Jag är nämligen Aftonbladet-plus medlem och märkte idag att man tydligen samlar på sig en massa poäng och att av dessa skulle jag få framkalla ett fotoalbum gratis.
Kämpat och kämpat.
Och oj, jo tjena. Det var en massa lurerier. Men jag orkar inte gå in på hur å så.
Irriterande var det i alla fall, jag som hade designat och valt ut fina bilder, räknat så att den ena personen inte har färre bilder än den andra.
Det är ju så! Man vill ju framkalla bilder men sånt framkallar ångest för mig; vilka - ska - jag - välja?

Anyway.
Ska snart se till tvätten och sen äta en liten bit innan jag åker iväg till (eerrhh, rysningar) råslätt.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0