Nu går det bara nedför

FYFAN VAD TRÅKIG DAG!!!!
Jag har inte hunnit göra så mycket mer än att vakna - ligga kvar - prata med Nicole om hennes utekväll igår och se Kim våldta vår lägenheten och för att sen se dem springa ut till deras lektion. Sen så har jag hunnit äta frukost också!
Men jag har kännt det hela morgonen...den här dagen....är SURT tråkig.

Och inte har jag någonting att se framemot? Hela den här veckan suger. Jag vill bara hem nu. Är inte den som blir uttråkad på sitt eget liv...men nu fan! Nu är jag det!!
Det är så kallt i den här staden, och då pratar jag inte om tempratur-mässigt...

Imorgon så ska jag träffa min grupp som jag ska göra ett arbete med i alla fall, och det känns skönt att få börja med det. På lördag är jag i skolan typ hela dagen för att fixa inför utställningen. Söndag också. Men innan söndagen ska jag hinna festa.
Och på Söndag ska jag även hinna vara med Nicole och hennes föräldrar som kommer ner från Sthlm för att fixa vår lägenhet.
Snart blir den fin också!
Ja, alltså.. Nicole åker ju upp idag. Så jag blir HELT ensam.

Snart återkommer jag med lite roligare information - ja men faktiskt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0