Pepparkakor med Hitler och Stallin

                 

Jag fick syn på en bild med pepparkakor och suget efter dem kom en halvsekund senare. Vill ha! NU! GAH!
Hahaha
Gah hahaha
Men åå..på riktigt! Skulle sitta fint med kaffet jag just bryggt, men allra helst så doppar jag dem i thé! Perfekt till tenta-pluggandet, som för övrigt gått åt helvete. Jag ger upp lite. No inspiration at all.

Jo! Frågan igår...jag fick en endaste gissning. Och den var fel, Fabbe. Visst, Hitler hade ju inte utseéndet på sin sida...men inte heller Stalin!
Anledningen till att Hitler använde radio var för att han endast kunde tala tyska och de han försökte nå talade, även de tyska.
Stalin däremot försökte komma åt folk med över 200 språk och då använde han sig av stummfilm!!
Då vet ni det.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: fabbe

men..ja fattaaa intee!:P hahah

2008-11-05 @ 15:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0