sjuttondenovembertvåtusenåtta

            
Hej å hå

allting känns överflödigt, så hej å hå.
saknar hem. men ändå inte.
vill dit men ändå så långt ifrån som möjligt.
men ändå så nära mammas famn som möjligt

det är kanske det jag saknar. jo
saknar hem. men inte så mycket mer. saknar vissa medans jag inte alls saknar andra.
hehe

jo. jag saknar alla. equally!
för det är så det ska va. det är så jag ska va!

så, nu blundar vi för ikväll.
sover bort sextonde november tvåtusenåtta. för alltid. aldrig mer sextonde november tvåtusenåtta.
det är redan försent märker jag nu. sextonde november tvåtusenåtta försvann för en halvtimma sen...

men när vi slår upp ögonen imorgon
så är det sjuttonde november tvåtusenåtta.
tänk på att ni är de enda som någonsin kommer att få uppleva sjuttonde november tvåtusenåtta
visst känns det bra?
sjuttonde november tvåtusenåtta. Mm...det känns..bra!

Sov gott. och hejdå sextonde november tvåtusenåtta, det var trevligt att mötas..inte för att du varit särskillt rolig, påhittig eller rofylld. inte gav du mig snö heller.
men tack för att du kom och inte på återseende. nä

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen duktig på att skriva.. men du gillar snö för mycket ju

2008-11-19 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0