SNÖ!Kom hit till oss OCKSÅ!!

        


ÅÅÅHHH!!
Ni ska bara veta hur föörbannad jag har varit.
Först får jag ett sms av min syster som skriver SNÖÖÖ!!:D :D :D :D
Jag hoppar upp från sängen helt spänd och springer fram till fönstret för att hitta de små flingorna.
Men fanns de där? NEPP!!!!!!!!!
Sen smsar idsala "Lilla flicka! Det snöar! Och det är så stort så det ser ut som bomull!"
Med andra ord: Den finaste första snön - ever!!

Ååhåhååå..vet ni att jag ställde mig vid fönstret och skrek ut min ilska över Jönköping!!
Så stog jag där i en halvtimma och vänta och vänta och vänta..men det kom ju aldrig! Sen var jag tvungen att klä på mig och springa ner och vet ni vad?
HAHAHAHA
Suprise!Suprise! R E G N !!!!
Aaaalltså hahaha, vet helt seriöst inte om jag ska skratta eller gråta!

Å jag som sa till Nicole i förrigår kväll då det blåste så läskigt mycket
"Det är snövindar"
De vindarna var smarta och valde rätt plats på landet att vara på kan jag få säga då!!


Buhuhuhuhuuuuuu...

Kommentarer
Postat av: fabbe

du behöver inte vara så lessen, de snöade i max 30min sen försvann de, och så såg de ut som om de hade regnat hela dan bara..inte en enda vit fläck vare.

2008-11-16 @ 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0