Somebody painted my days with dark grey colours

En stor, megastor godispåse. Parlamentet.
Livet leker.

Igår i mitt vardagsrum slash sovrum, 00.31:
2 kg Sour Cream and Onion, två skålar med olika dipsåser.
Grymma cravings efter en kväll hos Kim med skratt, spel och sprit.

Vad har jag gjort under veckan då?
Skola, laga mat, städa.
Och så har vi haft en inflyttningsfest som var helt stört bra. Lite extra snygg var jag också.
Men det kanske utgör 2% av tiden.
Resten av tiden har jag försökt att sova. Försökt att få i bukt med mina sömnsvårigheter.
Gaanska så ovan då jag aldrg, aldrig tidigare haft sömnproblem.

Nu ska jag tillbaks till min godispåse och TV och mitt spännande liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0