Vilken dag!

Jag trodde att jag skulle sitta hemma och deppa hela dagen men inte!
Snackade med Samora över msn som berätta att hon var tvungen att handla en massa tills på lördag (hon ska ha någon fest..) och undrade om jag ville med.

SJÄLVKLART. Ääälskar att gå runt och handla!
Vi åkte till Netto först, men där hittade jag ingenting.
Lidl handla jag lite chips (jag blev hungrig) tuggummi lite städgrejor och broccoli
Sen åkte vi till Ekohallen (?) och där blev det ganska så mycket mer grejer.
Å seen blev det Ica Maxi och där köpte jag ääännu mer grejer.
Och vi avsluta det hela med ÖoB.

Nu har jag salt och pepparkvarn, massa städgrejer, massa luktgrejer, lite mer mat, massa chips m.m.

Har precis ätit en portion ärtsoppa och vilar både mage och ben och armar på soffan.
Vet inte om jag ska iväg och sola lite mer solarium idag eller om jag ska vänta med det till imorgon..

Hmm..hmm..Nu ska jag gå och kolla om jag kan äta något jag handlat! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0